За всеки стартиращ бизнес
гр. София ж.к. Люлин ул. Казимир Ернрот 33
Запитване на е-mail topexpert@abv.bg
Пон-Съб: 9ч. до 19ч. Почивен ден: Неделя

Ние от Топ Експерт ще помогнем на бизнеса Ви да наложим с летния старт. Ще свършим цялата административна и техническа работа вместо Вас, като Ви осигуряваме всички необходими разрешителни от бюджета на държавните и общинските общини. Ние ще свържем всички документи на административната и техническата работа, осигуряващи абсолютно всички държавни и общински служби.

Ще Ви предоставям и се свързвам с контактите, без да обичате и търсите правилните фирми, Вашите бъдещи партньори и доставчици. Много от тях ще помогнат, като предоставят оборудване и стоки, като специалист Необходим сте начален капитал за стартиране на дейността.

Ще свършим всичко от „А” до „Я” вместо Вас. Предлагаме:

Регистрация във фирма - от Вас се търси да изберете име. Изготвихме необходимите документи и нашия помощник Ви съпроводим до:

  • Нотариус, за да положите пред него, тъй като като такова ще се подпишете за фирмата.
  • Избрана от Вас банка за разкриване на набирателна сметка.
  • Търговски ефективен регистър на документи за подаване на комплекта.

След регистрацията можете да напишете Вашата фирма, вече да напишете договори за наем и да се представите във владенията на търговското помещение. В резултат на дейността на бизнеса ще осигурите необходимите разрешителни и лицензи.

Ето и някои от тях:

Административни услуги

1. Удостоверение за регистрация от БАБХ (Българска Агенция по Безопасност на Хранението)

За разкриване на търговски обекти от вида на павилиони за хранене, хранителни магазини и заведения, складове, кемпери, животински обекти, бързи закуски и други подобни - първо е необходимо разрешение от БАБХ. Ние ще платим вместо Вашата информация, изготвяме технологична документация (ДХП, ХАСЕП, Мониторингова програма, ТД, договор за обработка на ДДД и СЖП), ще се работи, за да предоставим инспекторите за проверка - с една мисъл, която трябва да се свърже с всички вместо Вас .

2. Регистрация в СРЗИ (Столична Районна Здравна Инспекция)

Обекти от вида на фризьорски салони, фитнес зали, магазини и складове за козметични продукти, училища, здравни кабини, перални, детски ясли и градини, хотели, аптеки, оптики и много други, подлежат на контрол и регистрация в СРЗИ. Ние се ангажираме да проверяваме безплатно, за да ви даде съгласие за избора на изискванията за действие.

3. Лиценз за продажба на тютюневи изделия от Агенция Митници и идентификационен код от печатницата на БНБ. 

Търговски обекти, които се борят с тютюневи изделия с продукти, магазини, складове, нарги барове и други. Ако получите някой обект за разпространение или такъв, да осигурите лиценз и два номера от БНБ, които са необходими за дейността Ви.

4. Заявление за работно време от общината

Това е необходимо за отваряне на търговски документ, който се регистрира в информационната маса на СО.

Наредбата на Столичната община е една за всички райони, но вниманието се прилага по посока на разбиранията на си. В много случаи се използва смяната на предназначението, което е скъпо и дълга процедура. Доверявайки се на нашите специалисти, които познават материята в подробности, ще имате много нерви и средства.

5. Категоризация на заведенията за хранене и развлечения

Заведения с повече от 12 места подлежат на категоризация. Има много подробности и изисквания, които трябва да се спасят преди предоставянето на търсенето за категоризация. Знаем как да продължим подготвените документи, за да можем безпроблемно да постигнем целта - доверете се до Топ Експерти.

6. Счетоводство

При желание от Вашата страна, екип от опитни счетоводители ще Ви води документация, необходима за дейността Ви.

Постоянният контрол на текущите и извеждащите плащания ще Ви спести много разходи. При нас няма да публикуваме срокове за предоставяне на документи и декларации, ефективността на нашата работа ще се използва постоянно. Знанията и уменията в сферата на счетоводството ще са със сигурна гаранция за Вас, тъй като като че няма да направите грешна стъпка.

Към описания има технически услуги, които са необходими, за да се издадат административни документи от държавните решения и общинските служби. Ще иззброим основната част, с която може да бъдем полезни:


Технически услуги

1. Лабораторни изследвания за физическите фактори на работната среда (микроклимат, осветеност, шум, импеданси и др.) И договор с трудова медицина

Тези изследвания се изискват при проверка от Инспекцията по труда, която е орган, контролиращ отношението към работника - работодател.

При проверка, инспекторите от ИТ трябва да основават договор за проучвания със службата по трудова медицина, описание за осигуряване на условията за труд, графика за работното време, информирайте за това и други изисквания, вижте кодекса за труда като ваш интерес Ще информирате специално.

Изследването на шума ще е необходимо, ако работното време е след 22:00 часа, независимо дали се намира в жилищна сграда или се намира на повече от 30 метра от нея.

2. Изготвяне на ХАСЕП и ДХП

За всички търговски обекти, които се намират при регистрация в БАБХ, вечерта и за някои под контрола на СРЗИ, се използва Технологична документация за системи ХАСЕП и ДХП. Проверяваме се от инспекторите, преди да разгледаме разрешаването на стартирането на дейността.

В резултат на одобрените обекти и асортимента, ще предложите всички наши технологии, ще изготвите документация, ще ви осигурят, тъй като като че ще бъдат спасени изискванията и ще бъдат от контролните органи.

3. ДДД обработка

 Друго необходимо за регистрация в БАБХ и СРЗИ, е търговски обекти, които дават сключен договор за ДДД обработка, т.е. третиране срещу хлебарки и гризачи.

Гарантираме, няма просто фиктивно да получите договор за саморазрешаване, но няма да имате проблем с тези и други вредители.

4. Използване на Странични животински продукти (СЖП)

В обекта се продава или когато се произвеждат месни продукти, е необходимо да имате договор за сумата на SŽP. Нашето предложение с еластични и съобразени с Вашите възможности.

5. Изготвяне и приемане на схеми за тротоарно право

Пред павилиони, заведения и заведения имат нужда от поставяне на масиви със столове, хладилници и други преместващи обекти.

Независимостта от собствеността на земята пред стационарния търговски е необходимо да бъде изготвена схема от правоспособен архитект и съгласие в отдел „Транспорт и анализ на трафика“ на Столична община. Всичко е да се докаже, че няма да се пречи на уличното движение.

След завършена в СО, в случай, черенът е частна или притежава собственост, проектът не се съгласува с районната община. Ако земята е общинска собственост - е необходимо внасянето му в общината. Таксата за тротоарно право зависи от периода на използване, както и от заета квадратура. Гарантираме, че ще изпълним Вашето желание и проектът ще бъде съгласен.

6. Проекти и приемане на фирми и рекламни таблици

Над търговските обекти или около тях е важно да имате рекламни таблици или фирмени надписи, с увеличаване на целите на клиентите. В много производители на храни, напитки и пури предлагат финансова помощ за търговия, ако до Вашата реклама се слага и техният фирмен знак. Огромният не опитва и познава ще щракне от ползата, за да изберете правилния инвеститор.

7. Подготовка за ППБ (Противопожарна безопасност)

За стартиране на търговската дейност не е необходимо разрешение от „Противопожарна безопасност”, но като обект с обществено предназначение, подлежащ на проверка от тях. Необходимо е да се спазват основните изисквания:

Наличие на пожарогасители, в резултат от вида и предназначението на обекта.

Евакуационни схеми.

Инструкции за управителя за противопожарна безопасност, представени до знанието на персонала.

8. Продажба и сервиз на фискални устройства и регистрация в НАП

С изключване на случая, когато се извършва само по банков път, търговците се плащат при продажба, за да се издаде фискален бон от касов апарат.

Цените на касовите апарати са фиксирани от производителите и всички дистрибутори се продават еднократно. В цената на касовия апарат влиза единодишен договор за услуга и карта за пренос на данни за една година. Нашето задължение е да се регистрирате в НАП. При желание да се ползвате от услугите, ще донесете фискалното устройство.

9. Издаване на скици от АГКК (Агенция по Геодезия, Картография и Кадастър)

Предлагаме възможност за въвеждане в офиса на АГК за осигуряване на скици, които са официални документи преди всички административни, съвместими с функции на органи и организации с публични.

Без определено и чакане на опашки - става скици от АГКК на ръка.

Ценоразпис за предоставяне на разрешителни и водене на счетоводството.

Всички цени са крайни и включват държавни такси, технологична документация и продукти. Плащането не е предварително, а се извършва при издаването на документ.

Административни услуги
Счетоводство -  60-250 лв.
Удостоверение БАБХ -  550 лв.
Регистрация в СРЗИ -  450  лв.
Заявление за работно време -  450  лв.
Лиценз и номера от БНБ -  850  лв.
Категоризация (без таксата, зависеща от броя на местата) -  450 лв.

Адрес:

гр. София, ж.к. Люлин, ул. „Казимир Ернрот” № 33
+359 885 966 699

topexpert@abv.bg